Log på
Eller opret konto

Ofte stillede spørgsmål

Billetter

Betaling

Refundering

Kørestolsplads

Handicapledsager

Billet til dig med særlige behov

Særligt for kurser

Andre spørgsmål

Hvornår modtager jeg mine billetter?

Du modtager dine billetter kort tid efter din ordre er gennemført, ca. 5-10 min. efter. Skulle det ske, at du ikke har modtaget dine billetter indenfor dette tidsrum vil vi først bede dig tjekke dit spamfilter. Kan du heller ikke finde en mail fra os der, bedes du henvende dig til os på kontakt@tikko.dk

Hvordan henter jeg mine billetter?

Efter dit billetkøb, vil du modtage en automatisk bekræftelse på e-mail, hvori du finder et link, som vil give adgang til dine billetter.

Jeg har ikke modtaget mine billetter - hvad gør jeg?

Hvis du ikke indenfor 5-10 min. har modtaget dine billetter, vil vi først bede dig tjekke dit spamfilter. Finder du heller ikke en mail fra os deri, bedes du tage kontakt på kontakt@tikko.dk, så vil vi sørge for at sende dine billetter hurtigst muligt.
Tit og ofte skyldes det en tastefejl i den opgivne e-mailadresse eller der kan være tale om en systemfejl.

Jeg har mistet min billet - hvad gør jeg?

Kan du ikke længere finde mailen med din billet, bedes du kontakte os på kontakt@tikko.dk. Send samtidig gerne de oplysninger, der er blevet brugt i forbindelse med bestillingen, såsom navn og telefonnummer - på den måde finder vi dig hurtigere i systemet og gensender din billet.

Jeg har købt en forkert billet - hvad gør jeg?

Det er som udgangspunkt ikke muligt at ombytte billetter. Du er dog velkommen til at kontakte os på kontakt@tikko.dk og vi vil undersøge, hvorvidt arrangøren er villig til at acceptere din forespørgsel om et muligt bytte.

Skal jeg have en fysisk billet?

Billetten kan scannes direkte på din telefon, og derfor er det ikke et krav, at du udskriver  billetten. Skærmen på din telefon skal dog være intakt.

Jeg har brugt en forkert e-mailadresse ved købet - hvad gør jeg?

Hvis du tror, at du har opgivet en fejlbehæftet e-mailadresse bedes du venligst kontakte os på kontakt@tikko.dk, så løser vi problemet og gensender dine billetter.

Hvordan køber jeg en nummereret pladsbillet på Tikko?

Det er ikke muligt at købe bestemte pladser på Tikko. Har du dog et særligt behov som kræver en særlig plads, kan du kontakte os på kontakt@tikko.dk.

Jeg har købt en billet til en ven, familiemedlem eller lign., men mit navn står på den - hvad gør vi?

Hver billet har tilknyttet et unikt ordre-ID og QR-kode, og det spiller derfor ingen rolle hvis navn der står angivet på billetten.

Kan jeg købe et gavekort hos jer?

Dette er desværre ikke en mulighed, på nuværende tidspunkt.

Jeg kan ikke købe billetter - hvad gør jeg?

At din bestilling ikke vil gå igennem, kan skyldes flere ting. Undersøg derfor gerne dine oplysninger for mulige tastefejl og om du benytter et gyldigt betalingskort. Vil din bestilling fortsat ikke gå igennem, kan du kontakte os på kontakt@tikko.dk

Hvordan kan jeg betale for mine billetter?

Du kan benytte følgende betalingsmuligheder, når du bestiller billetter:

Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB eller MobilePay

Ønsker du at betale på på faktura eller EAN-nummer bedes du skrive til os på kontakt@tikko.dk

Er det muligt at få børne-, studie-, eller pensionistrabat?

Det er ikke muligt at få hverken børne,- studie- eller pensionistrabat til de begivenheder, hvor Tikko er arrangør.

Jeg ønsker at refundere min billet - hvad gør jeg?

De fleste billetter kan desværre ikke refunderes jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2. Du er velkommen til, at henvende dig på kontakt@tikko.dk i helt særlige tilfælde, og vi vil undersøge, hvorvidt arrangøren er villig til, at acceptere din forespørgsel om en mulig refundering.

Vi gør dog opmærksom på, at som udgangspunkt refunderes billetter kun af arrangør og kun i tilfælde af aflysning.

Jeg sidder i kørestol - hvordan køber jeg en kørestolsplads?

Har du behov for en kørestolsplads, bedes du kontakte os på kontakt@tikko.dk.

Jeg har brug for at få en handicapledsager med til arrangementet. Skal jeg også købe en billet til min ledsager?

Ved behov for ledsager i tilfælde af handicap, bedes du informere os på kontakt@tikko.dk om, at der medbringes en handicapledsager, men du skal ikke købe en ekstra billet - vedkommende kommer mod forevisning af gyldigt ledsagerkort naturligvis med gratis. Vi registrerer herefter, at du har en ledsager tilknyttet til din billet.

Ønsker du at have en ledsager med til arrangementer, hvor Tikko ikke står som arrangør, kan Tikko ikke garantere, at dette er muligt. Men kontakt os for at høre om mulighederne.  

Jeg har et handicap, som udover kørestolsplads, kræver et særligt hensyn eller plads - hvad gør jeg?

Har du et handicap, som skal tilgodeses på den ene eller anden måde, er du altid velkommen til at kontakte os på kontakt@tikko.dk.

Det er en god idé, at henvende dig hurtigst muligt, og så vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker.

Kan jeg afbestille min kursustilmelding?

Kursustilmeldinger kan afbestilles indtil seks uger før afholdelse uden omkostninger, mens afbestilling herefter medfører et frameldingsgebyr på 100 %. Afbestilling skal altid ske skriftligt til: kontakt@tikko.dk. Ved udeblivelse fra kurset opkræves uanset årsag det fulde kursusbeløb.
NB! Du kan dog til enhver tid og helt op til selve kursusdagen uden ekstra omkostninger overdrage din tilmelding til en kollega. Husk blot i den forbindelse at give os besked med navn og email på den nye deltager.

Modtager jeg yderligere info om kurset?

Ja, når vi nærmer os og ca. 14 dage inden kurset vil du modtage forskelligt praktisk information - herunder program, deltagerliste mv.

Hvordan behandles mine personlige oplysninger?

Tikko giver generelt ingen personlige data eller andre informationer indtastet på denne website videre til tredjemand. Tikko forbeholder sig dog ret til at videregive navn, telefonnummer og e-mail til eventarrangøren, hos hvem du har foretaget en billetbestilling. De personlige data indsamles med henblik på levering af billetter, samt for at yde vores arrangører den service, at de kan kontakte dig, eksempelvis hvis et arrangement bliver aflyst eller flyttet.

Arrangement, jeg gerne vil deltage i er gratis - behøver jeg så en billet?

Hvis du vil garantere dig en plads til et gratis arrangement, skal du stadig bestille en billet, da der kan være begrænsninger på, hvor mange der kan deltage til eventet.


Tilmeld dig til nyhedsbrevet

Modtag et personligt nyhedsbrev med arrangementer som matcher dine interesser og i dit område

 

Tikko ApS - Vestergade 63, 5000 Odense C | CVR: 36468696 - kontakt@tikko.dk