Log på
Eller opret konto

ARBEJDSGLÆDEAMBASSADØR - En uddannelse baseret på solid evidens

WEB og København, København - 22. sep. - 9. dec. 2020
ARBEJDSGLÆDEAMBASSADØR - En uddannelse baseret på solid evidens
Oehlenschlæger I/S

Bliv Arbejdsglædeambassadør

En uddannelse baseret på solid evidens og mange års erfaring

 

For dig der vil gøre en forskel på din arbejdsplads. Vi sætter fokus på arbejdsglæde og hvordan du kan være med til at tage ansvar for at skabe mere arbejdsglæde – for dig selv og for dine kolleger. Naturligvis med en masse konkrete og praktiske redskaber, du kan bruge bagefter.


Uddannelsen er baseret på den nyeste forskning og viden om arbejdsglæde og mange års erfaring. Det bliver inspirerende, sjovt, håndgribeligt og brugbart. Alle træninger vil veksle mellem oplæg, dialog, refleksionsøvelser og gruppearbejde, så forbered dig på at deltage aktivt i dialog med os og de andre deltagere.

DU FÅR

  • Viden og inspiration, baseret på forskningen indenfor positiv psykologi. 
  • Forståelsen for hvad der giver arbejdsglæde og hvorfor arbejdsglæde er vigtig.
  • Værktøjer du kan bruge til at skabe mere arbejdsglæde.
  • Forståelse for værdien i dine egne og andres styrker og svagheder.
  • En idébank med arbejdsglæde-initiativer.
  • En plan for hvad du vil gøre – både for din og andres arbejdsglæde.

SÅ DU KAN

  • Skrue op for din og andres arbejdsglæde.
  • Øge samarbejdet
  •  Navigere i travlhed & forandringer og derved forebygge stress.
  • Skabe positive forandringer.
  • Finde og dyrke dine og andres styrker.
  • Anvende videnskabeligt dokumenterede metoder.
  • Implementere den plan, du har lavet på uddannelsen, med dine valgte arbejdsglædeinitiativer.

Prisen inkluderer 

  • 4 hele træningsdage inkl. forplejning
  • 5 webbaserede træninger
  • 4 webbaseret gruppearbejde
  • 2 bøger
  • Din personlige karakterstyrkeprofil
  • Styrkekort
  • Huskeliste med praktiske tips
  • Alle slides, adgang til videoer og materialer
  • Certifikat

Kr. 18.352 + moms (ekskl. evt. overnatninger) 

 

Du vil blive undervist at 2 meget erfarne undervisere/foredragsholdere, begge certificeret i positiv psykologi i USA.

Arlette Bentzen 

Arbejdsglædetekspert, underviser og foredragsholder 

Siden 2004 har Arlette været selvstændig konsulent. I 2010-2020 var Arlette en del af konsulentvirksomheden Arbejdsglæde.nu. Arlette har holdt over 400 foredrag og workshops om arbejdsglæde i alle typer virksomheder – store og små, private og offentlige, i Danmark og i udlandet. Arlette brænder for at flytte mennesker og sætter en ære i at bruge videnskaben og få den omsat til praktiske tips og værktøjer. I 2017 blev Arlette certificeret i Positiv Psykologi, i USA, med Tal Ben-Shahar som hovedunderviser. 

 

René Oehlenschlæger 

Styrkeekspert, forfatter og foredragsholder 

René er, som den første i Danmark, uddannet i positiv psykologi i USA under Tal Ben-Shahar, der er et fyrtårn inden for positiv psykologi. René har siden 2010 i sin fars firma o2.nu delt sin omfangsrige viden om positiv psykologi på en inviterende og involverende måde, der giver deltagerne lysten og redskaberne til at videreudvikle sig fagligt og personligt. I 2018 debuterede han sammen med Mikael Kamber som forfatter, da de udgav bogen STÆRKERE – Dyrk dine styrker, håndtér dine svagheder. 

 

Hent program og priser som PDF for kurset

 

Forløbet for efteråret 2020:

  • Webinar 1: 22. september kl. 9-12
  • Træningsdage 1+2: 29. + 30. september kl. 9-16
  • Gruppearbejde 1: WEB: 6. oktober 1 time
  • Webinar 2: 20. oktober kl. 9-11
  • Gruppearbejde 2 web: 27. oktober 1 time
  • Webinar 3: 3. november kl. 9-11
  • Gruppearbejde 3 web: 10. november 1 time
  • Webinar 4: 17. november kl. 9-11
  • Gruppearbejde 4 web: 24. november 1 time
  • Webinar 5: 1. december kl. 9-11
  • Træningsdage 3-4: 8. + 9. december kl. 9-16 - Certificering 

 

WEB og København
Hyrdevangen 100, 2400 KBH NV København Hovedstaden 2400
22.940,00 kr.
Sted WEB og København, København Kategori Kursus Dato og tidspunkt 22. sep. - 9. dec. 2020 Arrangør Oehlenschlæger I/S Hjemmeside Besøg hjemmesiden
WEB og København, København (Kursus)
Dato og tidspunkt 22. sep. - 9. dec. 2020
Besøg hjemmesiden
(ex. moms + gebyr)DKK 18.352,00 (+ gebyr 20 kr)  Bestil billet

Bliv Arbejdsglædeambassadør

En uddannelse baseret på solid evidens og mange års erfaring

 

For dig der vil gøre en forskel på din arbejdsplads. Vi sætter fokus på arbejdsglæde og hvordan du kan være med til at tage ansvar for at skabe mere arbejdsglæde – for dig selv og for dine kolleger. Naturligvis med en masse konkrete og praktiske redskaber, du kan bruge bagefter.


Uddannelsen er baseret på den nyeste forskning og viden om arbejdsglæde og mange års erfaring. Det bliver inspirerende, sjovt, håndgribeligt og brugbart. Alle træninger vil veksle mellem oplæg, dialog, refleksionsøvelser og gruppearbejde, så forbered dig på at deltage aktivt i dialog med os og de andre deltagere.

DU FÅR

  • Viden og inspiration, baseret på forskningen indenfor positiv psykologi. 
  • Forståelsen for hvad der giver arbejdsglæde og hvorfor arbejdsglæde er vigtig.
  • Værktøjer du kan bruge til at skabe mere arbejdsglæde.
  • Forståelse for værdien i dine egne og andres styrker og svagheder.
  • En idébank med arbejdsglæde-initiativer.
  • En plan for hvad du vil gøre – både for din og andres arbejdsglæde.

SÅ DU KAN

  • Skrue op for din og andres arbejdsglæde.
  • Øge samarbejdet
  •  Navigere i travlhed & forandringer og derved forebygge stress.
  • Skabe positive forandringer.
  • Finde og dyrke dine og andres styrker.
  • Anvende videnskabeligt dokumenterede metoder.
  • Implementere den plan, du har lavet på uddannelsen, med dine valgte arbejdsglædeinitiativer.

Prisen inkluderer 

  • 4 hele træningsdage inkl. forplejning
  • 5 webbaserede træninger
  • 4 webbaseret gruppearbejde
  • 2 bøger
  • Din personlige karakterstyrkeprofil
  • Styrkekort
  • Huskeliste med praktiske tips
  • Alle slides, adgang til videoer og materialer
  • Certifikat

Kr. 18.352 + moms (ekskl. evt. overnatninger) 

 

Du vil blive undervist at 2 meget erfarne undervisere/foredragsholdere, begge certificeret i positiv psykologi i USA.

Arlette Bentzen 

Arbejdsglædetekspert, underviser og foredragsholder 

Siden 2004 har Arlette været selvstændig konsulent. I 2010-2020 var Arlette en del af konsulentvirksomheden Arbejdsglæde.nu. Arlette har holdt over 400 foredrag og workshops om arbejdsglæde i alle typer virksomheder – store og små, private og offentlige, i Danmark og i udlandet. Arlette brænder for at flytte mennesker og sætter en ære i at bruge videnskaben og få den omsat til praktiske tips og værktøjer. I 2017 blev Arlette certificeret i Positiv Psykologi, i USA, med Tal Ben-Shahar som hovedunderviser. 

 

René Oehlenschlæger 

Styrkeekspert, forfatter og foredragsholder 

René er, som den første i Danmark, uddannet i positiv psykologi i USA under Tal Ben-Shahar, der er et fyrtårn inden for positiv psykologi. René har siden 2010 i sin fars firma o2.nu delt sin omfangsrige viden om positiv psykologi på en inviterende og involverende måde, der giver deltagerne lysten og redskaberne til at videreudvikle sig fagligt og personligt. I 2018 debuterede han sammen med Mikael Kamber som forfatter, da de udgav bogen STÆRKERE – Dyrk dine styrker, håndtér dine svagheder. 

 

Hent program og priser som PDF for kurset

 

Forløbet for efteråret 2020:

  • Webinar 1: 22. september kl. 9-12
  • Træningsdage 1+2: 29. + 30. september kl. 9-16
  • Gruppearbejde 1: WEB: 6. oktober 1 time
  • Webinar 2: 20. oktober kl. 9-11
  • Gruppearbejde 2 web: 27. oktober 1 time
  • Webinar 3: 3. november kl. 9-11
  • Gruppearbejde 3 web: 10. november 1 time
  • Webinar 4: 17. november kl. 9-11
  • Gruppearbejde 4 web: 24. november 1 time
  • Webinar 5: 1. december kl. 9-11
  • Træningsdage 3-4: 8. + 9. december kl. 9-16 - Certificering 

 

ARBEJDSGLÆDEAMBASSADØR, kursus i København den 22. sep. - 9. dec. 2020 (En uddannelse baseret på solid evidens)


Samme event - andre muligheder

 13. apr. - 23. jun. i Jylland
  Bestil billet

Tilmeld dig til nyhedsbrevet

Modtag et personligt nyhedsbrev med arrangementer som matcher dine interesser og i dit område

Tikko ApS - Flakhaven 1, 1. sal, 5000 Odense C | CVR: 36468696 - kontakt@tikko.dk