Log på
Eller opret konto

Kursus i telefonisk kundeservice

Miralix, Hedensted - 24. september 2020
Kursus i telefonisk kundeservice
Miralix

Kom på kundeservice kursus med Miralix og lær håndgribelige metoder og teknikker du kan bruge til at styre samtalen med dine kunder, til at skabe tillid, kommunikere proaktivt og til at nedtrappe potentielle konflikter. På kurset får du viden, du med det samme kan gå hjem og omsætte til endnu bedre service – og som dermed hurtigt kan påvirke kvaliteten af din arbejdsplads’ kundeoplevelser.

God kundeservice kan være en (rigtig) god forretning. Men for at kunne give god service, skal du først og fremmest vide, hvad en god serviceoplevelse består af. Og så har du brug for værktøjer, du kan bruge, hver gang du er i dialog med dine kunder.

Det får du her på kurset, som er udviklet specielt til dig, der arbejder professionelt med kundeservice og som gerne vil blive endnu bedre til at give gode oplevelser over telefonen.

Kurset klæder dig på i forhold til universelle elementer i god service såvel som elementer, der er særligt vigtige eller skiller sig ud, når kontakten foregår via telefonen.

Kurset tilbydes i samarbejde med Johnny Jensen fra Peopleteam, som hvert år underviser og uddanner hundredvis af servicemedarbejdere i både private virksomheder og kommuner. Det er på baggrund af hans erfaring derfra at dette kursus er udviklet.

AGENDA

09.00-10.30: Grundlæggende intro til kundeservice

  • At være serviceminded
  • Service handler om følelser
  • Kundernes forventninger til service
  • Hvad skaber de gode kundeoplevelser?
  • Typiske årsager til misforståelser og dårlige kundeoplevelser

10.30-11.30: Teknikker til bedre telefonisk kundedialog

  • Styring af den ”kommunikative autopilot”
  • Samtalestyring (flow og retning i dialogen)

11.30-12.15: Frokost

12.15-15.00: Teknikker til bedre telefonisk kundedialog – fortsat

  • Præcis og entydig kommunikation (teknikker til at undgå misforståelser)
  • Positiv og proaktiv kommunikation (b.la. hvordan man siger ”nej” på en positiv måde)
  • Tryghedsskabende kommunikation (skab tillid til dig og din virksomhed)
  • Anerkendelse og håndtering af frustration fra kunder (konfliktnedtrapning og grundlæggende klagehåndtering)

15.00-16.00: Praktisk implementering

  • Sådan træner du din ”servicemuskel” (teknikker til at implementere de praktiske metoder i det daglige arbejde)

16.00: Tak for i dag

Miralix
Snedkervej 5 Hedensted Midtjylland 8722
3.723,00 kr.
Sted Miralix, Hedensted Kategori Kursus Dato og tidspunkt 24. september 2020 - Kl. 9:00 - 16:00 Arrangør Miralix Hjemmeside Besøg hjemmesiden
Miralix, Hedensted (Kursus)
Dato og tidspunkt 24. september 2020
9:00 - 16:00
Arrangør Miralix
Besøg hjemmesiden
(ex. moms + gebyr)DKK 2.978,40 (+ gebyr 20 kr)  Bestil billet
Få billetter tilbage!

Kom på kundeservice kursus med Miralix og lær håndgribelige metoder og teknikker du kan bruge til at styre samtalen med dine kunder, til at skabe tillid, kommunikere proaktivt og til at nedtrappe potentielle konflikter. På kurset får du viden, du med det samme kan gå hjem og omsætte til endnu bedre service – og som dermed hurtigt kan påvirke kvaliteten af din arbejdsplads’ kundeoplevelser.

God kundeservice kan være en (rigtig) god forretning. Men for at kunne give god service, skal du først og fremmest vide, hvad en god serviceoplevelse består af. Og så har du brug for værktøjer, du kan bruge, hver gang du er i dialog med dine kunder.

Det får du her på kurset, som er udviklet specielt til dig, der arbejder professionelt med kundeservice og som gerne vil blive endnu bedre til at give gode oplevelser over telefonen.

Kurset klæder dig på i forhold til universelle elementer i god service såvel som elementer, der er særligt vigtige eller skiller sig ud, når kontakten foregår via telefonen.

Kurset tilbydes i samarbejde med Johnny Jensen fra Peopleteam, som hvert år underviser og uddanner hundredvis af servicemedarbejdere i både private virksomheder og kommuner. Det er på baggrund af hans erfaring derfra at dette kursus er udviklet.

AGENDA

09.00-10.30: Grundlæggende intro til kundeservice

  • At være serviceminded
  • Service handler om følelser
  • Kundernes forventninger til service
  • Hvad skaber de gode kundeoplevelser?
  • Typiske årsager til misforståelser og dårlige kundeoplevelser

10.30-11.30: Teknikker til bedre telefonisk kundedialog

  • Styring af den ”kommunikative autopilot”
  • Samtalestyring (flow og retning i dialogen)

11.30-12.15: Frokost

12.15-15.00: Teknikker til bedre telefonisk kundedialog – fortsat

  • Præcis og entydig kommunikation (teknikker til at undgå misforståelser)
  • Positiv og proaktiv kommunikation (b.la. hvordan man siger ”nej” på en positiv måde)
  • Tryghedsskabende kommunikation (skab tillid til dig og din virksomhed)
  • Anerkendelse og håndtering af frustration fra kunder (konfliktnedtrapning og grundlæggende klagehåndtering)

15.00-16.00: Praktisk implementering

  • Sådan træner du din ”servicemuskel” (teknikker til at implementere de praktiske metoder i det daglige arbejde)

16.00: Tak for i dag

Kursus i telefonisk kundeservice, kursus i Hedensted den 24. september 2020


  Bestil billet

Tilmeld dig til nyhedsbrevet

Modtag et personligt nyhedsbrev med arrangementer som matcher dine interesser og i dit område

Tikko ApS - Flakhaven 1, 1. sal, 5000 Odense C | CVR: 36468696 - kontakt@tikko.dk