Billetter udsolgt
Tilmeld venteliste
Vil du også blive synlig i medierne?
Denne masterclass er til dig, der har ansvaret for markedsføring og kommunikation i din virksomhed, og som gerne vil trænes i principperne bag effektiv mediehåndtering. Du ønsker, at din virksomhed bliver synlig i medierne – fordi du ved, det er vigtigt for blandt andet salg, politisk opbakning, tiltrækning af medarbejdere og branding.
Bliv klædt på til at håndtere pressen – og få dine historier ud i medierne
Du bliver klædt på til at finde de gode historier, selv sætte dagsorden i medierne og skabe synlige resultater – og dermed tiltrække flere kunder via medieomtale.
Det bliver en dag med konkret inspiration og viden – og med værktøjer, som du kan implementere omgående i dit arbejde.
Hvem er du ?
- Du er ansvarlig for kommunikation og markedsføring – og presse
- Du savner overskud og værktøjer til at styrke dit pressearbejde
- Du savner tid til at finde de gode historier – og få dem i medierne
På kurset bliver du guidet gennem følgende
- Hands-on eksempler på godt pressearbejde, der skaber resultater
- En guide til, hvordan du kontakter journalister
- Du bliver bedre til at finde de gode historier, som journalister elsker
- Du bliver i stand til selv at sætte dagsorden i medierne
- Du får sat dig nogle mål for dit pressearbejde og får genveje til at få det gjort
- Du bliver klædt på til at gøre din organisation klar til mere presse
Medarbejdernes udbytte
Viden om, hvordan du får din virksomhed i medierne
Et solidt kendskab de grundlæggende spilleregler i mediehåndtering
Inspiration til, hvordan du finder de gode pressehistorier i din organisation
Virksomhedens udbytte
Medieomtale af virksomhed, der øger synlighed og interesse
Nye kanaler at markedsføre organisationen gennem
Medarbejdere klædt på til selvsikkert at kunne kommunikere med pressen
Målgruppe
Kurset er til kommunikations- og marketingmedarbejdere, der også skal til at arbejde med mediehåndtering og presse generelt.
Om Julie Lindegaard
Julie Lindegaard er strategisk kommunikationsrådgiver. Hun er uddannet journalist, tidligere bl.a. radiovært på DR og kommunikations- og salgschef på Odense Teater mv. Hun har bl.a. skrevet bogen “Bliv synlig i medierne”, er aktiv i en række bestyrelser, producerer podcast og holder foredrag om synlighed.
Professionelle rammer
Vi har ikke kun sørget for den faglige forkælelse på dagen. Kurset afholdes hos Scandic Sluseholmen, København og prisen inkluderer en let morgenmad (fra kl. 08.30), lækker frokost inkl. en vand, eftermiddagssnack og kaffe/the ad libitum hele dagen.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte LearnX på tlf. 89 87 50 50 eller salg@learnx.dk.
Vil du også blive synlig i medierne?
Denne masterclass er til dig, der har ansvaret for markedsføring og kommunikation i din virksomhed, og som gerne vil trænes i principperne bag effektiv mediehåndtering. Du ønsker, at din virksomhed bliver synlig i medierne – fordi du ved, det er vigtigt for blandt andet salg, politisk opbakning, tiltrækning af medarbejdere og branding.
Bliv klædt på til at håndtere pressen – og få dine historier ud i medierne
Du bliver klædt på til at finde de gode historier, selv sætte dagsorden i medierne og skabe synlige resultater – og dermed tiltrække flere kunder via medieomtale.
Det bliver en dag med konkret inspiration og viden – og med værktøjer, som du kan implementere omgående i dit arbejde.
Hvem er du ?
- Du er ansvarlig for kommunikation og markedsføring – og presse
- Du savner overskud og værktøjer til at styrke dit pressearbejde
- Du savner tid til at finde de gode historier – og få dem i medierne
På kurset bliver du guidet gennem følgende
- Hands-on eksempler på godt pressearbejde, der skaber resultater
- En guide til, hvordan du kontakter journalister
- Du bliver bedre til at finde de gode historier, som journalister elsker
- Du bliver i stand til selv at sætte dagsorden i medierne
- Du får sat dig nogle mål for dit pressearbejde og får genveje til at få det gjort
- Du bliver klædt på til at gøre din organisation klar til mere presse
Medarbejdernes udbytte
Viden om, hvordan du får din virksomhed i medierne
Et solidt kendskab de grundlæggende spilleregler i mediehåndtering
Inspiration til, hvordan du finder de gode pressehistorier i din organisation
Virksomhedens udbytte
Medieomtale af virksomhed, der øger synlighed og interesse
Nye kanaler at markedsføre organisationen gennem
Medarbejdere klædt på til selvsikkert at kunne kommunikere med pressen
Målgruppe
Kurset er til kommunikations- og marketingmedarbejdere, der også skal til at arbejde med mediehåndtering og presse generelt.
Om Julie Lindegaard
Julie Lindegaard er strategisk kommunikationsrådgiver. Hun er uddannet journalist, tidligere bl.a. radiovært på DR og kommunikations- og salgschef på Odense Teater mv. Hun har bl.a. skrevet bogen “Bliv synlig i medierne”, er aktiv i en række bestyrelser, producerer podcast og holder foredrag om synlighed.
Professionelle rammer
Vi har ikke kun sørget for den faglige forkælelse på dagen. Kurset afholdes hos Scandic Sluseholmen, København og prisen inkluderer en let morgenmad (fra kl. 08.30), lækker frokost inkl. en vand, eftermiddagssnack og kaffe/the ad libitum hele dagen.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte LearnX på tlf. 89 87 50 50 eller salg@learnx.dk.