Log på
Eller opret konto

Online intro til Serviceskolen.dk - - stedet, hvor du lærer at levere førsteklasses kundeservice og kundeoplevelser

Online Masterclass , Online - 17. marts 2021
Online intro til Serviceskolen.dk - - stedet, hvor du lærer at levere førsteklasses kundeservice og kundeoplevelser
CGA

Kundeservice er vigtigere end nogensinde før

Velkommen til 2021. Kundens tidsalder er for længst ankommet. Derfor er det i dag vigtigere end nogensinde at prioritere kundens behov højere end virksomhedens. God kundeservice er kort og godt lig med en markant konkurrencefordel i din branche. Og gjort rigtigt, kan det også ses på bundlinjen.

De organisationer, som kommer ud som vindere i denne nye tidsalder, bliver dem, der hurtigst forstår at skabe både de bedste og mest værdifulde kundeoplevelser. 

Men hvordan leverer man så lige den gode kundeservice og de mindeværdige kundeoplevelser? Som en af vores undervisere altid siger ”Kundeservice kan være let at forstå, men vanskeligt at levere. Derfor er kundeservice også en træningssag”. Og netop derfor findes Serviceskolen.dk. Det er stedet hvor du bliver trænet i at levere netop sublim kundeservice. Skolen kommer omkring alle aspekter af faget. Og altid tilpasset den enkelte virksomhed.  

På dette webinar bliver du introduceret til Serviceskolens koncepter og får nogle helt konkrete teknikker med hjem. Vi kommer på webinaret bl.a. omkring:  

 Gennemgang af 3 koncepter med helt konkrete teknikker til at skabe gode serviceoplevelser:

  • Hvad er Service Mindset, og hvordan oplever kunden det?

  • Den telefoniske serviceoplevelse

  • Den skriftlige serviceoplevelse

  • Undgå de 3 klassiske kundeservicefejl

  • Hvorfor virker peak–end rule?

  • Hvad er Cockpit testen?

  • NPS – råb at du kan lide os

  • Hvad kan du gøre for at forbedre kundeservicen – med start i morgen?

 

Om Johnny Jensen

Johnny Jensen kommer fra Peopleteam, som gennem kurser, konferencer og rådgivning hjælper virksomheder med at skabe god kundeservice og levere de ekstraordinære kundeoplevelser. Johnny har i roller som supportchef, kursusdirektør og mangeårig underviser/instruktør arbejdet professionelt med kundeoplevelser siden 2000 med fokus på praktiske teknikker til både ledere og den enkelte medarbejder. Johnny har blandt andre løst opgaver for, Novo Nordisk, Nets, Nordea, ISS, Københavns Kommune, Region Sjælland, DSB, Danish Crown, Haldor Topsøe, Region Syd, Rockwool, PostNord, Københavns Universitet, CBS m.fl.

 

Online Masterclass
Online Online Hovedstaden Online
625,00 kr.
Sted Online Masterclass , Online Kategori Kursus Dato og tidspunkt 17. marts 2021 - Kl. 11:00 - 12:00 Arrangør CGA Hjemmeside Besøg hjemmesiden
Online Masterclass , Online (Kursus)
Dato og tidspunkt 17. marts 2021
11:00 - 12:00
Arrangør CGA
Besøg hjemmesiden
(ex. moms + gebyr)DKK 500,00 (+ gebyr 20 kr)  Bestil billet

Kundeservice er vigtigere end nogensinde før

Velkommen til 2021. Kundens tidsalder er for længst ankommet. Derfor er det i dag vigtigere end nogensinde at prioritere kundens behov højere end virksomhedens. God kundeservice er kort og godt lig med en markant konkurrencefordel i din branche. Og gjort rigtigt, kan det også ses på bundlinjen.

De organisationer, som kommer ud som vindere i denne nye tidsalder, bliver dem, der hurtigst forstår at skabe både de bedste og mest værdifulde kundeoplevelser. 

Men hvordan leverer man så lige den gode kundeservice og de mindeværdige kundeoplevelser? Som en af vores undervisere altid siger ”Kundeservice kan være let at forstå, men vanskeligt at levere. Derfor er kundeservice også en træningssag”. Og netop derfor findes Serviceskolen.dk. Det er stedet hvor du bliver trænet i at levere netop sublim kundeservice. Skolen kommer omkring alle aspekter af faget. Og altid tilpasset den enkelte virksomhed.  

På dette webinar bliver du introduceret til Serviceskolens koncepter og får nogle helt konkrete teknikker med hjem. Vi kommer på webinaret bl.a. omkring:  

 Gennemgang af 3 koncepter med helt konkrete teknikker til at skabe gode serviceoplevelser:

  • Hvad er Service Mindset, og hvordan oplever kunden det?

  • Den telefoniske serviceoplevelse

  • Den skriftlige serviceoplevelse

  • Undgå de 3 klassiske kundeservicefejl

  • Hvorfor virker peak–end rule?

  • Hvad er Cockpit testen?

  • NPS – råb at du kan lide os

  • Hvad kan du gøre for at forbedre kundeservicen – med start i morgen?

 

Om Johnny Jensen

Johnny Jensen kommer fra Peopleteam, som gennem kurser, konferencer og rådgivning hjælper virksomheder med at skabe god kundeservice og levere de ekstraordinære kundeoplevelser. Johnny har i roller som supportchef, kursusdirektør og mangeårig underviser/instruktør arbejdet professionelt med kundeoplevelser siden 2000 med fokus på praktiske teknikker til både ledere og den enkelte medarbejder. Johnny har blandt andre løst opgaver for, Novo Nordisk, Nets, Nordea, ISS, Københavns Kommune, Region Sjælland, DSB, Danish Crown, Haldor Topsøe, Region Syd, Rockwool, PostNord, Københavns Universitet, CBS m.fl.

 

Online intro til Serviceskolen.dk, kursus i Online den 17. marts 2021 (- stedet, hvor du lærer at levere førsteklasses kundeservice og kundeoplevelser)


  Bestil billet

Tilmeld dig til nyhedsbrevet

Modtag et personligt nyhedsbrev med arrangementer som matcher dine interesser og i dit område

Tikko ApS - Flakhaven 1, 1. sal, 5000 Odense C | CVR: 36468696 - kontakt@tikko.dk