Log på
Eller opret konto

Sådan skaber du førsteklasses kundeservice

World Trade Center , Ballerup - 4. juni 2021
Sådan skaber du førsteklasses kundeservice
CGA

Om kurset:


Kundeservice er vigtigere end nogensinde før. Kundens tidsalder er for længst ankommet. Derfor er det idag vigtigere end nogensinde at prioritere kundens behov højere end virksomhedens. God kundeservice er kort og godt lig med en markant konkurrencefordel i din branche. Og gjort rigtigt, kan det også ses på bundlinjen.


De organisationer, som kommer ud som vindere i denne nye tidsalder, bliver dem, der hurtigst forstår at skabe både de bedste og mest værdifulde kundeoplevelser.

Men hvordan leverer man så lige den gode kundeservice og de mindeværdige kundeoplevelser? Som
underviseren på dette kursus altid siger ”Kundeservice kan være let at forstå, men vanskeligt at levere.
Derfor er kundeservice også en træningssag”. Og netop derfor er dette kursus udviklet.

Formål:

På dette kursus lærer du en række konkrete teknikker til god kundeservice og de gode kundeoplevelser. Teknikkerne er gennemtestede og de virker for alle slags virksomheder og organisationer. Efter kurset vil du have konkrete redskaber til at øge dit eget kundefokus.

Form:

Kurset er baseret på teori og øvelser. Vi bruger PC og mobiltelefon til flere af opgaverne, så medbring
venligst laptop og smartphone til kurset.

Målgruppe:

Ledere og medarbejdere i kundevendte funktioner, fortrinsvis med telefonisk, skriftlig og chat-kontakt.

Agenda:

Efter kurset kan du forvente at have lært følgende:

  • Hvad er Service Mindset?
  • Kend din kunder – gennemgang af profiltyper baseret på typernes grundlæggende adfærd. Hvad kendetegner dem, og hvordan skal du håndtere dem for at skabe den bedst mulige oplevelse i enhver samtale?
  • Teknikker til telefonisk kundedialog (stemmeføring, spørgeteknik og samtalestyring)
  • Teknikker til skriftlig dialog, herunder de 13 skrivetips
  • Teknikker til kommunikation via chat (de 10 chat-regler)
  • Kom tættere på dine kunder. Kort om Net Promoter Score (NPS) og sammenhængen med Perception Gap (P-GAP)

Der afsluttes med spørgsmål og refleksion over kursusdagen.

 

Om underviser Johnny Jensen:

Johnny Jensen kommer fra Peopleteam/Serviceskolen.dk, som gennem kurser, konferencer og rådgivning hjælper virksomheder med at skabe god kundeservice og levere de ekstraordinære kundeoplevelser. Johnny har i roller som supportchef, kursusdirektør og mangeårig underviser/instruktør arbejdet professionelt med kundeoplevelser siden 2000 med fokus på praktiske teknikker til både ledere og den enkelte medarbejder. Johnny har blandt andre løst opgaver for, Novo Nordisk, Nets, Nordea, ISS, Københavns Kommune, Region Sjælland, DSB, Danish Crown, Haldor Topsøe, Region Syd, Rockwool, PostNord, Københavns Universitet, CBS m.fl.

World Trade Center
Borupvang 3 Ballerup Sjælland 2750
4.295,00 kr.
Sted World Trade Center , Ballerup Kategori Kursus Dato og tidspunkt 4. juni 2021 - Kl. 9:00 - 16:00 Arrangør CGA Hjemmeside Besøg hjemmesiden
World Trade Center , Ballerup (Kursus)
Dato og tidspunkt 4. juni 2021
9:00 - 16:00
Arrangør CGA
Besøg hjemmesiden
PrisDKK 4.295,00 (+ gebyr 20 kr)  Bestil billet
Få billetter tilbage!

Køb trygt hos Tikko - også i coronatider

Du og dine billetter er i trygge hænder hos Tikko. Skulle der komme corona-restriktioner i vejen for gennemførelsen af et event, vil du nemt og lynhurtigt få refunderet dine billetter.

Om kurset:


Kundeservice er vigtigere end nogensinde før. Kundens tidsalder er for længst ankommet. Derfor er det idag vigtigere end nogensinde at prioritere kundens behov højere end virksomhedens. God kundeservice er kort og godt lig med en markant konkurrencefordel i din branche. Og gjort rigtigt, kan det også ses på bundlinjen.


De organisationer, som kommer ud som vindere i denne nye tidsalder, bliver dem, der hurtigst forstår at skabe både de bedste og mest værdifulde kundeoplevelser.

Men hvordan leverer man så lige den gode kundeservice og de mindeværdige kundeoplevelser? Som
underviseren på dette kursus altid siger ”Kundeservice kan være let at forstå, men vanskeligt at levere.
Derfor er kundeservice også en træningssag”. Og netop derfor er dette kursus udviklet.

Formål:

På dette kursus lærer du en række konkrete teknikker til god kundeservice og de gode kundeoplevelser. Teknikkerne er gennemtestede og de virker for alle slags virksomheder og organisationer. Efter kurset vil du have konkrete redskaber til at øge dit eget kundefokus.

Form:

Kurset er baseret på teori og øvelser. Vi bruger PC og mobiltelefon til flere af opgaverne, så medbring
venligst laptop og smartphone til kurset.

Målgruppe:

Ledere og medarbejdere i kundevendte funktioner, fortrinsvis med telefonisk, skriftlig og chat-kontakt.

Agenda:

Efter kurset kan du forvente at have lært følgende:

  • Hvad er Service Mindset?
  • Kend din kunder – gennemgang af profiltyper baseret på typernes grundlæggende adfærd. Hvad kendetegner dem, og hvordan skal du håndtere dem for at skabe den bedst mulige oplevelse i enhver samtale?
  • Teknikker til telefonisk kundedialog (stemmeføring, spørgeteknik og samtalestyring)
  • Teknikker til skriftlig dialog, herunder de 13 skrivetips
  • Teknikker til kommunikation via chat (de 10 chat-regler)
  • Kom tættere på dine kunder. Kort om Net Promoter Score (NPS) og sammenhængen med Perception Gap (P-GAP)

Der afsluttes med spørgsmål og refleksion over kursusdagen.

 

Om underviser Johnny Jensen:

Johnny Jensen kommer fra Peopleteam/Serviceskolen.dk, som gennem kurser, konferencer og rådgivning hjælper virksomheder med at skabe god kundeservice og levere de ekstraordinære kundeoplevelser. Johnny har i roller som supportchef, kursusdirektør og mangeårig underviser/instruktør arbejdet professionelt med kundeoplevelser siden 2000 med fokus på praktiske teknikker til både ledere og den enkelte medarbejder. Johnny har blandt andre løst opgaver for, Novo Nordisk, Nets, Nordea, ISS, Københavns Kommune, Region Sjælland, DSB, Danish Crown, Haldor Topsøe, Region Syd, Rockwool, PostNord, Københavns Universitet, CBS m.fl.

Sådan skaber du førsteklasses kundeservice, kursus i Ballerup den 4. juni 2021


  Bestil billet

Tilmeld dig til nyhedsbrevet

Modtag et personligt nyhedsbrev med arrangementer som matcher dine interesser og i dit område

Tikko ApS - Flakhaven 1, 1. sal, 5000 Odense C | CVR: 36468696 - kontakt@tikko.dk