Billetter udsolgt
Tilmeld venteliste
Podcast er et medie i buldrende udvikling. Hver tredje dansker lytter til podcasts hver eneste uge, og er i dag en moderne platform, som flere og flere benytter sig af – uanset om det handler om underholdning, nyheder, undervisning, kommunikation eller noget helt femte. Men hvad skal der til for at skabe en succesfuld podcast, som giver mening for modtageren og når et specifikt publikum? Og som du kan bruge til at styrke din forretning, som branding eller til at tiltrække annoncører, samarbejdspartnere eller sponsorer?
I dette en-dags-kursus får du et indblik i alt det vigtigste, du skal vide om podcast-produktion fra idé til første episode.
- Introduktion, konceptudvikling og programtyper – hvad kendetegner den gode podcast?
- Opbygning og manusskript – sådan bygger man en god podcast-episode
- Teknisk setup og udstyr – hvad skal man være opmærksom på i den elektroniske jungle?
- Podcast og profit – podcast som forretning og brandingværktøj
Martin Davidsen er journalist, forfatter og redaktør på podcasten Stemmer Fra Ådalen, som er blevet det førende medie i dækningen af Superliga-klubben OB og i dag udgør størstedelen af Martins virksomhed og indtægt. Martin har desuden produceret podcast for DBU og Divisionsforeningen, fodboldmediet Mediano og Vejle Idrætshøjskolen og har derfor et indgående kendskab til podcast-mediet og hvad der skal til for at gøre det til en god forretning.
Professionelle rammer
Vi har ikke kun sørget for den faglige forkælelse på dagen. Kurset afholdes hos Scandic Sluseholmen, København og prisen inkluderer en let morgenmad (fra kl. 08.30), lækker frokost inkl. en vand, eftermiddagssnack og kaffe/ the ad libitum hele dagen.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte LearnX på tlf. 89 87 50 50 eller salg@learnx.dk.
Podcast er et medie i buldrende udvikling. Hver tredje dansker lytter til podcasts hver eneste uge, og er i dag en moderne platform, som flere og flere benytter sig af – uanset om det handler om underholdning, nyheder, undervisning, kommunikation eller noget helt femte. Men hvad skal der til for at skabe en succesfuld podcast, som giver mening for modtageren og når et specifikt publikum? Og som du kan bruge til at styrke din forretning, som branding eller til at tiltrække annoncører, samarbejdspartnere eller sponsorer?
I dette en-dags-kursus får du et indblik i alt det vigtigste, du skal vide om podcast-produktion fra idé til første episode.
- Introduktion, konceptudvikling og programtyper – hvad kendetegner den gode podcast?
- Opbygning og manusskript – sådan bygger man en god podcast-episode
- Teknisk setup og udstyr – hvad skal man være opmærksom på i den elektroniske jungle?
- Podcast og profit – podcast som forretning og brandingværktøj
Martin Davidsen er journalist, forfatter og redaktør på podcasten Stemmer Fra Ådalen, som er blevet det førende medie i dækningen af Superliga-klubben OB og i dag udgør størstedelen af Martins virksomhed og indtægt. Martin har desuden produceret podcast for DBU og Divisionsforeningen, fodboldmediet Mediano og Vejle Idrætshøjskolen og har derfor et indgående kendskab til podcast-mediet og hvad der skal til for at gøre det til en god forretning.
Professionelle rammer
Vi har ikke kun sørget for den faglige forkælelse på dagen. Kurset afholdes hos Scandic Sluseholmen, København og prisen inkluderer en let morgenmad (fra kl. 08.30), lækker frokost inkl. en vand, eftermiddagssnack og kaffe/ the ad libitum hele dagen.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte LearnX på tlf. 89 87 50 50 eller salg@learnx.dk.