Log på
Eller opret konto

Service excellence kursus

ODEON, Odense C - 16. - 17. juni 2020
Service excellence kursus
Miralix

Sådan giver du service, der er tilpasset kundens behov

Kom på service excellence kursus med Miralix og lær, hvordan du skaber serviceoplevelser i særklasse og gør dine kunder til ambassadører for din virksomhed.

Kurset lærer dig, hvordan du afkoder dine kunder og deres servicebehov, så du kan give netop den service, der passer bedst til hver individuel kunde. Når du kender kundernes servicebehov, kan du overgå deres forventninger og skabe serviceoplevelser, der efterlader indtryk og giver kunden lyst til at anbefale dig og din virksomhed til venner, familie og netværk.

Kurset giver dig desuden forståelse for både din egen, dine kunders og dine kollegaers adfærd. Det gør dig i stand til at skabe langvarige relationer og forhindre potentielle konflikter.

God service handler ikke kun om at sige det rigtige; det handler om at sige det på den rigtige måde. Om at forstå, hvad kunden mener og ikke kun hvad kunden siger.

Hver kunde er forskellig og for at vide, hvordan du skal tilpasse din service til den kunde du taler med netop nu, skal du først og fremmest afkode, hvad kundens servicepræference er. Det kan gøres ved at analysere kundens tonalitet og ordvalg samt kropssprog, hvis du er i en servicesituation, hvor det er muligt.

Service excellence kurset består af undervisning og praktisk træning i at skabe kundeoplevelser af høj kvalitet. Det gør dig i stand til at afkode, hvad din kunde mener og det hjælper dig til at håndtere dine egne og kundernes reaktioner på den bedst muligt måde, uanset situationen.

Kurset er for erfarne kundeservicemedarbejdere, som gerne vil hæve deres service fra god til excellent. Det er for dig, som har styr på din grundlæggende service, som allerede har tilfredse kunder og nu gerne vil rykke din service op i øverste liga.

 

Bemærk

Den 16. juni varer kurset fra kl. 09.30-16.30.

Den 17. juni varer kurset fra kl. 09.00-16.00.

Prisen inkluderer let morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe begge dage samt billetgebyr.

Ønsker du overnatning i forbindelse med kurset, skal du selv booke denne. Der ligger flere hoteller i nærheden – f.eks. er Comwell H. C. Andersen og Hotel Odeon beliggende ca. 100 meter fra ODEON.

ODEON
Odeons Kvarter 1 Odense C Syddanmark 5000
6.218,00 kr.
Sted ODEON, Odense C Kategori Kursus Dato og tidspunkt 16. - 17. juni 2020 Arrangør Miralix Hjemmeside Besøg hjemmesiden
ODEON, Odense C (Kursus)
Dato og tidspunkt 16. - 17. juni 2020
Arrangør Miralix
Besøg hjemmesiden
(ex. moms + gebyr)DKK 4.974,40 (+ gebyr 20 kr)  Bestil billet
Få billetter tilbage!

Sådan giver du service, der er tilpasset kundens behov

Kom på service excellence kursus med Miralix og lær, hvordan du skaber serviceoplevelser i særklasse og gør dine kunder til ambassadører for din virksomhed.

Kurset lærer dig, hvordan du afkoder dine kunder og deres servicebehov, så du kan give netop den service, der passer bedst til hver individuel kunde. Når du kender kundernes servicebehov, kan du overgå deres forventninger og skabe serviceoplevelser, der efterlader indtryk og giver kunden lyst til at anbefale dig og din virksomhed til venner, familie og netværk.

Kurset giver dig desuden forståelse for både din egen, dine kunders og dine kollegaers adfærd. Det gør dig i stand til at skabe langvarige relationer og forhindre potentielle konflikter.

God service handler ikke kun om at sige det rigtige; det handler om at sige det på den rigtige måde. Om at forstå, hvad kunden mener og ikke kun hvad kunden siger.

Hver kunde er forskellig og for at vide, hvordan du skal tilpasse din service til den kunde du taler med netop nu, skal du først og fremmest afkode, hvad kundens servicepræference er. Det kan gøres ved at analysere kundens tonalitet og ordvalg samt kropssprog, hvis du er i en servicesituation, hvor det er muligt.

Service excellence kurset består af undervisning og praktisk træning i at skabe kundeoplevelser af høj kvalitet. Det gør dig i stand til at afkode, hvad din kunde mener og det hjælper dig til at håndtere dine egne og kundernes reaktioner på den bedst muligt måde, uanset situationen.

Kurset er for erfarne kundeservicemedarbejdere, som gerne vil hæve deres service fra god til excellent. Det er for dig, som har styr på din grundlæggende service, som allerede har tilfredse kunder og nu gerne vil rykke din service op i øverste liga.

 

Bemærk

Den 16. juni varer kurset fra kl. 09.30-16.30.

Den 17. juni varer kurset fra kl. 09.00-16.00.

Prisen inkluderer let morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe begge dage samt billetgebyr.

Ønsker du overnatning i forbindelse med kurset, skal du selv booke denne. Der ligger flere hoteller i nærheden – f.eks. er Comwell H. C. Andersen og Hotel Odeon beliggende ca. 100 meter fra ODEON.

Service excellence kursus, kursus i Odense C den 16. - 17. juni 2020


  Bestil billet

Tilmeld dig til nyhedsbrevet

Modtag et personligt nyhedsbrev med arrangementer som matcher dine interesser og i dit område

Tikko ApS - Flakhaven 1, 1. sal, 5000 Odense C | CVR: 36468696 - kontakt@tikko.dk