Log på
Eller opret konto

Job hos Tikko

Engagerede, lokale studentermedhjælpere – vil du være med til at afvikle oplevelser og foredrag i dit lokalområde?

Tikko søger dedikerede og selvstændige timelønnede studentermedhjælpere til vores crew. Stillingen som eventassistent og -vært vil bestå af hjælp til afvikling af vores mange foredrag og arrangementer. Stillingen vil til start hovedsageligt bestå af følgende opgaver:

  • Klargøring inden arrangementerne
  • Billettering og stagehands-opgaver
  • Salg af bøger mv.
  • Gæstekontakt og service

Arbejdstiden vil typisk ligge på hverdage fra eftermiddag til sen aften. En sjælden gang i weekenderne. Arbejdssted vil variere alt afhængig af hvilket afholdelsessted, kulturhus, foredragssal osv. vi benytter til arrangementet – og det forventes, at du selv møder op på stedet. Antallet af timer vi kan tilbyde, er meget varierende, og vi kan ikke garantere et bestemt antal timer om måneden.

Vi er dog en virksomhed i rivende udvikling. Der vil altid være en tovholder på arrangementerne, så du vil aldrig stå helt alene med ansvaret og får selvfølgelig masser af opbakning, men samtidig kræver vi, at du selvstændigt kan gå fra opgave til opgave. Det er et must at du er åben, smilende og serviceminded, da vi lever af høj service og glade gæster.

Vi søger lige nu lokale studentermedhjælpere i følgende byer:

  • København
  • Aarhus
  • Aalborg
  • Odense
  • Skanderborg
  • Helsinge
  • Esbjerg
  • Silkeborg
  • Roskilde

Er din nysgerrighed vakt? Så send din ansøgning til hr@opusgroup.dk og skriv “Tikko Crew” i emnefeltet.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Operations Manager Signe Jægergaard på 2137 3336. Vi vil gerne have din ansøgning hurtigst muligt og senest 1. maj. Vi indkalder dog løbende til samtaler og ansætter gerne de rette profiler med det samme - så send os gerne din ansøgning hurtigst muligt. Glæder os til at høre fra dig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Engageret event manager - vil du være med til at arrangere og afholde oplevelser og foredrag? (Barselsvikariat i Odense)

Tikko søger til et barselsvikariat en dedikeret og selvstændig event manager til at facilitere, arrangere og afholde foredragsevents i hele landet. Som event manager bliver din primære opgave at tage ansvar for din egen række af arrangementer med udvalgte foredragsholdere fra planlægning til afholdelse.

Tikko er en af landets helt store foredragsarrangører med egen billetportal, og vi tilbyder typisk foredrag, events og kurser med nogle af landets største personligheder og mest kendte foredragsholdere – så vi forventer mange deltagere, et professionelt samarbejde med alle interessenter og høj tilfredshed hver gang. En ambition du skal være med til at løfte!

Vi forventer, at du som event manager arbejder selvstændigt med et højt drive, er resultatorienteret og ansvarsbevidst samt at du er aktiv og handlekraftig på både telefon, mail og ude til arrangementerne. Dit engagement er vigtigere end dit branchekendskab, men det er vigtigt, at du er udadvendt, fleksibel og serviceminded, da du vil få en kontaktflade med mange mennesker. Vi forventer også, at du er klar til at løfte praktiske opgaver i forbindelse med events og vil kunne præsentere og byde velkommen fra en scene foran et stort publikum.

Stillingen vil til start hovedsageligt bestå af følgende opgaver:

  • Forberedelse og planlægning op til events og arrangementer
  • Afholdelse af arrangementer (foredrag og events) – cirka 10-12 events om måneden
  • Administrative opgaver i forbindelse med Tikkos billetportal
  • Kundekontakt

Du får selvfølgelig masser af opbakning, men samtidig kræver vi, at du selvstændigt kan gå fra opgave til opgave.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen, som afvikles både på kontoret i Odense og til arrangementerne, der oftest vil være om eftermiddagen og aftenen rundt i hele landet. Kørekort er et krav og evt. egen bil vil være en fordel. Derudover bliver du del af en energisk og ambitiøs virksomhed med vokseværk. Vi holder til i hjertet af Odense C, prioriterer god stemning og har mange sociale arrangementer.

Vi vil ikke lyve – det er en stilling, som kræver meget fleksibilitet, mange talenter og en del tid på landevejen ude af huset. Til gengæld kan vi tilbyde at blive del af en virksomhed i kraftig vækst og med masser af udviklingsmuligheder.

Er din nysgerrighed vakt? Så send din ansøgning med relevante bilag til hr@opusgroup.dk og skriv “Tikko Event-Manager 2021 - Odense” i emnefeltet.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte operations manager Signe Jægergaard på sikn@tikko.dk. Vi vil gerne have din ansøgning hurtigst muligt og senest 6. maj. Vi indkalder dog løbende til samtaler og ansætter gerne den rette profil med det samme - så send os gerne din ansøgning hurtigst muligt. Glæder os til at høre fra dig.


Tilmeld dig til nyhedsbrevet

Modtag et personligt nyhedsbrev med arrangementer som matcher dine interesser og i dit område

Tikko ApS - Flakhaven 1, 1. sal, 5000 Odense C | CVR: 36468696 - kontakt@tikko.dk